GRABOVSKY

Foglalj helyet most!

ELEKTRONIKUS KÖZBESZERZÉSI RENDSZER ÉS KÖZBESZERZÉSI GYAKORLAT

2018.02.08.

2018.03.20. 09:30-14:30 GRABOVSKY – Coworking and more(3530 Miskolc, Rákóczi Ferenc utca 13.)

Regisztráció a lap alján!

ELŐADÓ

Támis Norbert  – jogi szakokleveles felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó, oktató, beszerzési igazgató (MÁV-START Zrt.)

 

A PROGRAM TÉMÁJA

2018. január 1-től működésbe lép és 2018. április 15-től kötelezően alkalmazandó lesz Magyarország összes közbeszerzési eljárásában az Elektronikus Közbeszerzési Rendszer.

 Az új rendszer az elmúlt évek legjelentősebb újítását hozza a közbeszerzési eljárások lebonyolítása terén, kihívások elé állítva az ajánlatkérőket és az ajánlattevőket egyaránt.

 Az előadás során RÉSZLETESEN bemutatásra kerülnek a vonatkozó új közbeszerzési szabályok, összehasonlítva a jelenlegi jogszabályi környezettel.

 Az előadáson lehetőség nyílik a résztvevők részéről az előadóval történő kötetlen szakmai konzultációra, a felmerülő kérdések közös megvitatására is!

Jelen képzés akkreditációval nem rendelkezik, kredit pontot nem lehet vele szerezni!

 

TEMATIKA

  • az Elektronikus Közbeszerzési Rendszer (EKR) alkalmazása, a folyamat részletes bemutatása
  • igazolási, nyilatkozattételi kötelezettségek változása az Elektronikus Közbeszerzési Rendszer miatt
  • ajánlatok benyújtásának új szabályai az elektronikus közbeszerzési folyamatok mentén
  • hasznos tanácsok a mindennapi jogalkalmazáshoz
  • aktualitások a Közbeszerzési Döntőbizottság joggyakorlatában és az ellenőrzések során

 

A PROGRAM RÉSZLETEI

09:30-tól érkezés, a résztvevők regisztrációja

10:00-12:00 Támis Norbert  – jogi szakokleveles felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó, oktató, beszerzési igazgató (MÁV-START Zrt.)

12:00-12:30 Ebédszünet, szendvicsebéd

 12:30-14:30 Támis Norbert  – jogi szakokleveles felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó, oktató, beszerzési igazgató (MÁV-START Zrt.)

 

RÉSZVÉTELI DÍJ

  • Teljes ár: 25.000 Ft/fő/konferencia 
  • Kedvezményes ár, ha 2018.02.28-ig jelentkezik és át is utalja a részvételi díj összegét: 22.500.-Ft fő/konferencia 
  • 3 vagy több fő jelentkezése esetén kérje egyedi, cégére szabott ajánlatunkat!
  • Fizetési mód: ÁTUTALÁS (a regisztrációt követően díjbekérőt küldünk)

 A részvételi díj magában foglalja:

  • a regisztrációkor átadott mappát, előadás anyagot, tollat
  • érkezéskor bekészítve: kávét, teát, üdítőt, ásványvizet
  • ebédkor: szendvicsebédet, üdítőt

 

A PROGRAM TERVEZETT LÉTSZÁMA: 50 FŐ

 

HELYSZÍN

GRABOVSKY – Coworking and more(3530 Miskolc, Rákóczi Ferenc utca 13.)

JELENTKEZZEN ITT:

Regisztráció

Vezetéknév *:
Keresztnév *:
További jelentkezők:
Telefonszám *:
Email cím *:
Cégnév *:
Cég adószáma *:
Cég számlázási címe *:

A csillaggal (*) jelölt mezők kitöltése kötelező!

Rendezvényünk minden résztvevőjének biztosítjuk az étkezést. Túljelentkezés esetén következő alkalmat biztosítunk, amelyről tájékoztatjuk a jelentkezőket. A változás jogát fenntartjuk!

 


vissza